Ze-ce, ze-ce, probă de microfon!

Titlul acestui articol ar fi putut să fie: "Primii 10 ani" sau "Decalogul succesului" sau "O competiție de 10" sau multe alte variante vizuale sau jocuri de cuvinte, toate potrivite dar niciunul care să cuprindă și să exprime în totalitate ce înseamnă competiția SuperBlog.

Pentru că da, este un moment aniversar, dar pentru a ajunge aici a fost nevoie de multă muncă, implicare, stres, termene respectate (mai mult sau mai puțin), nopți nedormite (sau zile), inspirație, transpirație și extrem de multă pasiune atât din partea organizatorilor, a sponsorilor și juraților cât și din partea participanților.

Atunci când ai făcut parte din industria de evenimente și ai organizat multe aniversări de 10 ani și când știi că cerințele clientului se axau doar pe un titlu/slogan și pe un vizual, fără să țină cont de enorm de multa muncă depusă de echipa care a făcut posibilă acea aniversare, îți este imposibil să treci cu vederea această muncă mai ales când nu ești constrâns de un brief anume.


Cifrele vorbesc de la sine, deși eforturile nu pot fi întotdeauna cuantificate în cifre dar îți pot oferi o imagine de ansamblu. Au fost 16 ediții încheiate de SuperBlog în care mai mult de 2600 de bloggeri au scris peste 31.000 de articole în cele 358 de probe ale celor peste 100 de sponsori. Premiile au fost și ele substanțiale, nu doar în bani (s-a sărit pragul de 100.000 de euro, ceea ce este important oricum) ci și în legături, prietenii și experiențe.

Eu am descoperit SuperBlog în primăvara acestui an și trebuie să recunosc că mi se pare cea mai serioasă competiție de blogging de până acum. Nu zic că nu ar mai fi și altele la fel de serioase, tot ce se poate, dar eu una nu le-am găsit. Îmi place această competiție, îmi plac concurenții (pe unii chiar i-am cunoscut în vară), apreciez organizatorii, nu multi la număr dar profesioniști - Claudia și Albert - care au știut să țină în frâu emoțiile, nervii, nemulțumirile și satisfacțiile concurenților.

Așadar fie că e vorba de constelații, de stele, comete, supernove sau alte planete nedescoperite încă, eu de abia aștept să înceapă ediția din această toamnă a SuperBlog. Aici, pe Pământ!

Comentarii