Două mame, două fiice și Mamma mia 2!

sursa: peepingmoon.com
Aseară mi-am luat inima în dinți si am fost pentru prima dată cu copila mea la un film "de oameni mari". Am plecat pentru prima dată "ca fetele" în oraș seara. A fost magic! Poate și datorită filmului ales "Mamma mia 2" de a cărui muzică, peisaje, personaje și actori suntem încântate amândouă încă de la primul film.

sursa: Elle.ro

Povestea filmului, așa cum probabil deja știți, o continuă într-un fel pe cea din primul film Mamma mia, fiind un fel de noua generație Star Wars față de filmele de început. Acțiunea se desfășoară în două planuri de timp, unul

actual în care este descrisă viața Sophiei (fiica Donnei) iar cel de-al doilea elucidează misterul tinereții tumultuoase a Donnei.


Aceeași muzică frumoasă, aceeași senzație de Grecie de neimitat (Mamma Mia 2 este filmat în Croația) și aproape aceeași actori (unii în plus dar nici unul în minus) toți reușesc să transmită acea poftă de viață de care ne-am bucurat în primul film.


Sursa: cnn.com
Dar ceea ce face special acest film este faptul că reușește să amplifice sentimentul transmis de Mamma Mia 1. Acea legătură unică ce există între o mamă și fiica ei. Acel sentiment ce transcende timp, locuri și întâmplări. Este acel sentiment puternic pe care îl trăiesc în fiecare zi, de 11 ani și pe care sper să-l mai trăiesc mulți ani de acum încolo.

Nu se putea să vizionez mai minunat acest film decât alături de fiica mea! Vă sfătuiesc dacă puteți să mergeți împreună cu copiii voștri (în măsura în care sunt destul de măricei) în special dacă aveți fete să vedeți acest film! Îl veți savura în cu totul alt fel!



Dar chiar dacă nu puteți, nu ratați poveștile de dragoste din tinerețea Donnei! Cu siguranță vă veți regăsi pe undeva în tinerețea ei, veti retrăi pentru câteva momente exuberanța tinereții și veți descoperi că dragostea nu are vârstă și că viața te poate surprinde la orice vârstă dacă știi să te bucuri ea!




Comentarii