Un altfel de super weekend la Mamaia

Se poate să petreci un week-end la Mamaia fără să te scalzi în roaba cu șampanie de sute de mii de euro, fără să intri în cluburi de fițe, fără să te lovești la tot pasul de beizadele și tentații care mai de care și fără să îți lași în stațiune salariul pe cel puțin o lună? Dacă mă întreba cineva acum o săptămână i-aș fi spus că mai mult ca sigur nu se poate. Dar azi, după un week-end petrecut în stațiunea Mamaia spun cu toată responsabilitatea DA! Și vă rog să țineți cont că acest articol nu face parte din niciun concurs, nu este sponsorizat, nu este advertorial ci este pur și simplu transpunerea impresiilor mele despre acest weekend.

Am ajuns la Mamaia, după mai bine de 15 ani de evitări ale celei mai "en vogue" stațiune de fițe de pe litoralul românesc, cu ocazia organizării Galei Spring Superblog la care am reușit să fiu finalistă și deci onoarea de a fi invitată la Gală pentru ridicarea diplomei. Spuneam că am ajuns, dar nu singură ci împreună cu soțul și fetița mea și alături de alți aproximativ 50 de bloggeri din toată România.


A fost pentru mine un weekend plin de emoții atât în ceea ce privește speech-ul pe care a trebuit să-l susțin în fața mai experimentaților bloggeri și sponsori cât și în ceea ce privește ideea de Mamaia. Și sinceră să fiu, nu știu care a fost uimirea mea mai mare: aceea că am rezistat în picioare până la finalul discursului și am reușit să articulez câteva cuvinte sau aceea de a descoperi oameni cum rar găsești și culmea erau toți laolaltă. 


Am fost cazați la Hotel Aurora, aflat chiar la începutul stațiunii Mamaia, sponsor al concursului Spring SuperBlog și reprezentată de doamna Mery Mambet. Recunosc că am avut ceva emoții, știind că este un hotel de două stele și eu mergând cu copilul, deh ca orice mamă te gândești la ce e mai rău. Dar temerile mele au dispărut în momentul în care am intrat în holul hotelului care mirosea și arăta a proaspăt zugrăvit (chiar am mai aruncat o privire pe diploma de clasificare să văd dacă sunt 2 sau 3 stele). Personalul de la recepție, ireproșabil ne-a primit cu zâmbetul pe buze și mai puțin obișnuit la hotel de 2 stele, ne-au schimbat televizorul din cameră când am semnalat că acesta nu funcționa. Și pentru că am ajuns la ideea de camere, trebuie să vă spun că în opinia mea este un hotel cinstit de două stele. Adică conform clasificărilor în vigoare, oferă toate serviciile din lista de clasificări: cameră cu grup sanitar propriu, mică dar suficientă pentru două persoane, balcon cu vedere laterală spre mare, lenjerie de pat și prosoape, aer condiționat (foarte important mai ales vara), televizor, minifrigider, mobilier curat și pot spune modern comparativ cu alte hoteluri, baia cu cădită de duș, săpun, hârtie igienică (nu râdeți dar sunt multe hoteluri care nu oferă astfel de "facilități"). Și cel mai important a fost că mi-a inspirat curățenie. Când am intrat în cameră mirosea a produse de curățenie (și nu din acelea cu clor), camera fusese aerisită, mocheta aspirată, mobilierul șters de praf. Deci una peste alta, absolut corect. Iar piscina este impecabilă, dar de fapt nu este una ci sunt două. Una pentru adulți și una pentru copii. Cu șezlonguri, dușuri, pool-bar și mult soare!


Restaurantul Aurora, catalogat la trei stele ne-a oferit o nouă surpriză plăcută. Deși cazarea începea de la ora 14:00, iar cei din restaurant pregăteau așezarea meselor pentru degustarea de vinuri ce urma și despre care vă voi povesti imediat, văzându-ne cu copil, au acceptat să ne servească, din ceea ce aveau pregătit. Mâncarea a fost gustoasă și proaspătă (o altă temere pe care o aveam legată de litoral), iar domnișoara care s-a ocupat de servirea noastră și care nu era chelneriță ci din conducerea restaurantului, Ligiana Chiriță a fost mai mult decât amabilă și este genul de persoană care găsește soluții acolo unde alții ar fi căutat sau inventat scuze sau probleme. Deci din partea mea au nota 10 pentru amabilitate și serviabilitate.


Pentru că am pomenit de degustarea de vinuri, trebuie să vă spun că, deși nu a fost prima la care am participat, m-a impresionat foarte mult și am rămas cu o grămadă de informații utile. De exemplu știți câte de bule sunt într-o sticlă de șampanie? Am aflat eu și vă spun și vouă 250 de milioane! Gazda noastra a fost domnul Ionuț Făcăleț, cel mai bun sommelier român certificat internațional. Este genul de om poveste și o adevărată enciclopedie în materie de vinuri.


Și dacă a venit vorba de enciclopedii, Diana Slav a fost pentru mine revelația weekendului. Cred că vă poate spune istoria fiecărei pietricele din Constanța și nu așa oricum, ci cu pasiune și cu acea sclipire în ochi care îți dă siguranța că ceea ce spune și face este din toată inima. Ghid voluntar, Diana a realizat un tur senzațional al Constanței și vă recomand din toată inima să o căutați dacă ajungeți pe litoral. Veți descoperi alături de ea, adevăratele comori ale Constanței și veți călători în timpuri în care multe lucruri erau mai așezate și poate din această cauză mai frumoase. Diana Slav, a fost o onoare să te întâlnesc și sunt convinsă că voi mai auzi multe lucruri bune despre tine!


La sfârșit dar nu în cele din urmă vreau să vă povestesc puțin despre organizatori. Dat fiind faptul că vreo 15 ani de zile am organizat tot felul de evenimente, gale, concerte, conferințe de vânzări și petreceri de firmă, le apreciez munca poate puțin mai mult decât alții. Pentru că nu este ușor lucru ceea ce fac ei, Claudia Pătrașcu și Albert Budica (adică SwissPlan.biz) și este cu atât mai greu să faci să pară că e ușor.



Așadar, eu am petrecut super la Mamaia fără, fără și fără dar cu liniște, plajă liberă, apă caldă dată fiind perioada în care ne aflăm și cu mulți oameni minunați care din păcate nu apar atât de des la știri pe cât ar trebui. 








Comentarii