Prieteni de-o viață, prieteni pe viață!


Am retrăit ieri o fărâmă de tinerețe! E minunat să poți să retrăiești, cu mintea matură dar cu același suflet, crâmpeie din perioada aceea minunată, lipsită de griji (sau poate nu neapărat lipsită de griji dar resimțite altfel)! E minunat să te poți bucura alături de prieteni adevărați, de prieteni de-o viață și să realizezi că ți-au devenit prieteni pe viață! Sunt prieteni cu care poate nu te-ai mai văzut demult, pentru că viața te-a purtat în alte direcții dar pentru care emoțiile revederii se transformă în confortul regăsirii. Pentru că realizezi că trecerea timpului și distanța nu pot șterge ceea ce ai trăit și simțit, pentru că pur și simplu unele lucruri nu se schimbă niciodată!



Cu "puțin" timp în urmă
Să poți da timpul înapoi chiar și pentru câteva ore, să ai de ce să dai timpul înapoi înseamnă și să fii alături de prieteni în momente speciale înseamnă să fii fericit! Înseamnă să fii tânăr!


Aseară am sărbătorit un prieten drag, ajuns la o vârstă frumoasă (ca noi toți de altfel) dar pe care preț de câteva ceasuri am ignorat-o cu bucuria și vitalitatea din tinerețe. Am râs, am dansat, am depănat amintiri frumoase... Era ca atunci, demult, în liceu, când ne strângeam la câte un party, cu sau fără motiv, iar diminețile ne prindeau din urmă fără ca noi să ne dăm seama.


Cu "foarte puțin" timp în urmă
Stăteam la un moment dat și priveam bucuria nerostită din ochii tuturor! Era un sentiment de regăsire a ceva ce nu mai credeai sa-l găsești vreodată! 

Cu siguranță cei care sunt adulți acum știu despre ce vorbesc! Iar celor ce sunt încă prea tineri pentru astfel de experiențe le pot da un indiciu: străduiți-vă  să va faceți prieteni, prieteni adevărați, acum când prieteniile se bazează pe visuri și crezuri comune nu pe interese de moment. 
Pentru că este  așa de frumos să poți să spui mai târziu: Suntem prieteni de-o viață, prieteni pe viață!


La mulți ani Frank Stanciu!


Comentarii