5 motive pentru care îți mulțumesc!


Dacă citești această postare, trebuie să știi că e o postare specială pentru mine. 

E postarea cu numărul 100 în doar câteva luni de existență! Și datorită ție am ajuns aici! 
Datorită ție și celorlalți aproximativ 15000 de cititori ocazionali sau constanți, care mi-au dat încrederea că merită să scriu în continuare și care mi-au demonstrat că într-adevăr "Tinerețea nu are vârstă".


Am deci 5 motive pentru ca să îți mulțumesc.

Îți mulțumesc pentru că ești tânăr, poate și ca vârstă sau doar cu sufletul și ai deschiderea și interesul de a afla cum gândesc alții, de a descoperi poate lucruri și locuri noi, de a citi opinii și păreri poate diferite de ale tale.

Îți mulțumesc pentru că mi-ai fost alături în acest timp și mi-ai dat responsabilitatea de a scrie mai bine, mai interesant pentru tine și de a atinge subiecte uneori sensibile pentru sufletul meu.

Îți mulțumesc pentru că m-ai criticat și mi-ai atras atenția atunci când dintr-un motiv sau altul am uitat care este ideea acestui blog. M-ai atenționat atunci când am exagerat dar m-ai și recompensat atunci când articolele au fost "pe sufletul tău".

Îți mulțumesc pentru că mă ajuți să promovez tineri de valoare (articolul despre multipla campioană adolescentă Adela Stanciu a avut 5552 de vizualizări) și tot pentru tineri aflați la început de drum, idei de meserii povestite de oamenii care le practică. 

Îți mulțumesc pentru că îți rupi o bucățică din timpul tău atât de prețios pentru a-l petrece alături de mine!



Te invit să rămâi în continuare tânăr, indiferent de vârstă, să îmi fii alături în aventura "Teenerete" aflată încă la început și dacă dorești te poți abona folosind formularul de pe site.

Eu voi fi aici și mă voi bucura ori de câte ori vei dori să mă vizitezi!


Comentarii