Cum e să fii finalist la Spring SuperBlog!



Pe 27 februarie 2018, am acceptat provocarea de a intra în competiția Spring SuperBlog, iar acum la aproape două luni distanță, găsesc că a fost o alegere pe cinste! Știu că în tot acest timp v-ați întrebat ce legătură are tinerețea cu certificatele energetice sau proiectarea și avizarea construcțiilor sau cu alte subiecte atipice acestui blog, dar legătura a fost acolo, undeva ascunsă. Am vrut să îmi dovedesc în primul rând mie și apoi celor care sunt tineri (la vârstă, la minte sau în suflet) că nu e niciodată prea târziu să încerci lucruri noi și că dacă îți propui ceva cu adevărat, reușești.

Și am reușit! Sunt finalistă (integralistă) la Spring SuperBlog, cu 16 articole scrise, înscrise și notate!

E o competiție care adună multe idei dar și multe sentimente, sunt oameni maturi care retrăiesc febra și emoțiile examenelor din anii de școală, oameni maturi care trăiesc visul ascuns al oricărui om trecut de băncile școlii, acela de a corecta și a acorda note și oameni care muncesc (din greu, credeți-mă că la asta chiar mă pricep) pentru a organiza și ține sub control competiția și sentimentele.


La început de drum am citit multe articole ale participanților de la edițiile precedente și chiar mi-am pus un semn mare de întrebare dacă voi reuși să fac față presiunii și concurenței. Acum, după ce am parcurs această ediție pot spune că în multe locuri s-a exagerat. Sau depinde cum privești lucrurile. Nu mi s-a părut ceva atât de stresant (dar e adevărat că nivelul de stres depinde de fiecare om în parte) dar mi s-a părut provocator. E o provocare cu tine însuți în primul rând și apoi cu ceilalți. Trebuie să încerci să împaci stilul propriu cu cerințele juriului și cu creativitatea debordantă a celorlalți concurenți. Dificil dar nu imposibil și totodată foarte frumos!

Așadar, din 137 de bloguri înscrise în competiție, cam jumătate au încheiat competiția, iar eu mă număr printre primii 30. Am cunoscut virtual oameni cu care am rezonat, oameni care m-au contrariat și oameni de la care am învățat. 

Felicitări organizatorilor, concurenților și sponsorilor care susțin acest concurs! Felicitări Spring SuperBlog!



Comentarii