That's amore

Ieri stateam de vorba cu fata de mea de aproape 11 ani si imi povestea ce dragut, simpatic, talentat( si alte arpecieri superlative) este un actor dintr-un film de pe Disney Chanel. "Stii sunt asa emotionata cand il vad (la televizor)", mi-a spus cu ochii sclipind de bucurie. 
Si brusc m-am trezit aruncata in nostalgia adolescentei. Dintr-o data ca si cum ai derula pe "fast rewind"o caseta VHS (pentru cine a prins astfel de dispozitive), amintiri din perioada cand bateam la portile adolescentei. Primele afise lipite pe pereti, primele reviste Bravo cumparate cu banii de buzunar pe doua saptamani, primele suspine si vise despre un actor sau cantaret.

Sunt sentimente si evenimente pe care le traiesti la intensitate maxima, fara de care nu cred ca poti deveni un om matur implinit si echilibrat.

That's amore - Dean Martin




Cine nu a trait asa ceva in tinerete? Sau cine nu traieste asa ceva acum la varsta adolescentei? Primele intalniri, prima dragoste nevinovata, primele petreceri la care de abia astepti sa mergi sa il sau sa o intalnesti pe cel sau cea de care iti place. Primele drame, primul plans din dragoste cand ai senzatia ca viata ta se sfarseste dar care renaste apoi cu primul zambet sau prima floare (nu cred ca mai e la moda) al unui nou inceput.

De abia astept sa pasesc alaturi de copilul meu in aceasta lume magica, sa retraiesc alaturi ea acele momente frumoase si sa le privesc cu intelepciunea si nostalgia celor peste 40 de ani. 

Imi doresc si va doresc tutror celor care aveti in preajma adolescenti. sa va bucurati de toate aceste momente frumoase si daca aveti un moment liber in acest weekend sa ascultati o muzica buna si sa va amintiti

Comentarii