Felicitari Ioana Covali!

La sfarsitul anului trecut, lucrand la proiectul "Cum e sa fii..." si cautand meserii si oameni frumosi care sa inspire tanara generatie in ceea ce priveste cariera, am ajuns la sertarasul mintii unde era Ioana Covali. Pe Ioana, am cunoscut-o printr-un concurs de imprejurari, cu mai multi ani in urma, cand era inca studenta. Am reantalnit-o pe facebook si am aflat ca si-a extins creativitatea in zona de make-up. Am tinut neaparat (si Ioana poate confirma) sa imi raspunda la cateva intrebari despre drumul ei de pana acum. Habar nu aveam ca a lucrat si pentru filme, cu atat mai putin pentru care. Dar ieri, am simtit  emotia, bucuria si mandria Ioanei (din postarile ei de pe facebook) de a fi facut parte din echipa filmului Touch me not. 
Multi spun ca am fler la oameni, ca vad oamenii deosebiti. Deja am primit mesaje de genul "Cum ai stiut de Ioana? Iar ai nimerit-o!". Nu cred ca e vorba de nimereala. Eu cred ca atata vreme cat ai mintea deschisa si vrei sa vezi putin mai departe de ziua de azi si de persoana ta, persoanele deosebite si talentele innascute ies in evidenta de la o posta. 
Felicitari Ioana si te astept  cu noi vesti fantastice!

Articolul interviu cu Ioana Covali il puteti gasi aici: Cum e sa fii make-up artist si arhitect - Ioana Covali

Comentarii